vrijdag 7 juni 2013

voorstellen

hallo allemaal!

op aanraden van Sandra heb ik dan ook mijn eigen freubel-blog aangemaakt.
hier kunnen jullie mijn creatie's volgen.

maar wie ben ik? mijn naam is Audrey, ik ben 50 en moeder van drie pubers (20-18-15), die allen nog thuis wonen.
verder hebben we 4 katten en 1 chinchilla.
ik ben werkzaam in de wijkzorg (ja, een collega van Sandra ;) )

wat freubel ik? van alles eigenlijk; knutselen, haken, fotoshoppen en soms meubels opknappen.
maar momenteel vooral kaarten, kleine memo-blokjes en cadeau-zakjes.
eigenlijk maak ik altijd al mijn kerst-/kaarten zelf. maar daar zat geen lijn in.
geïnspireerd door Sandra is het in een half jaar tijd tot een ware hobby ontwikkeld.
van de laatste kerstkaarten naar de voorjaars-/paaskaarten, vele probeersels en boekjes;



tot nu,waarbij ik het stempelen, stansen en embossen heb ontdekt en helemaal fan ben!


dit zijn mijn laatste 3 creaties, hopelijk binnenkort meer :)

grtjs, Audrey

3 opmerkingen:

  1. Heee Audrey welkom in blogland! Leuk! Je blog ziet er al goed uit.....kom maar op met je creaties ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Audrey,
    Leuk dat je ook een blog hebt, welkom in gezellig blogland!
    Zo te zien maak je leuke dingen, ik kom nog eens buurten.

    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Audrey...kijk uit want bloggen en kaarten maken is echt verslavend!!
    Groetjes en fijn weekend, Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen