maandag 22 juli 2013

Eindelijk weer....

het bloggen zit me duidelijk nog niet in het bloed, maar daar ben ik weer :)
afgelopen week 2 kaartjes, op 't laatste moment, verpruts.
en 2 dagen totaal inspiratieloos naar mijn papier zitten staren zonder enig resultaat :(
maar gisteren kwam er dan toch weer wat uit mijn handen;

allereerst heb ik me maar eens gewaagd aan de schetsuitdaging bij bij oma dee


en ook nog een thema-kaartje;
"blije bloempjes"


tot de volgende keer (hopelijk wat sneller)
Grtjs, Audrey

8 opmerkingen:

  1. Wat 'n leuke uitwerking van de schets Audrey! Gezellig dat je meedoet met de schetsuitdaging! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha... hoef je geen dank voor te zeggen hoor ;) is voor mij een mooie inspiratie-/oefen bron.
      grtjs!

      Verwijderen
  2. Hee Audrey, wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! Grappige afbeelding het heksje :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Inge, ik ben een beginnende kaarten maakster en heb nog maar weinig stempeltjes. en dan heb ik "altijd" inspiratie voor iets wat ik niet heb..... ;)
      dan dan "behelp" ik mij met kleurplaten :)
      grtjs, Audrey

      Verwijderen
  3. Vervelend hè geen inspiratie? Maar gelukkig is het goedgekomen. Je kaartjes zien er hartstikke leuk uit. Gezellig dat je meedoet met onze schetsuidaging.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Miranda, dank je wel. het "verplicht" binnen zitten (kan zó slecht tegen die hitte :
      :P ) heeft de inspiratie gelukkig wakker geschud; ben weer lekker aan t freubelen :)
      grtjs, Audrey

      Verwijderen
  4. O, zo herkenbaar geen inspiratie, maar geen nood, het komt vanzelf weer! dat zie je, twee leuke kaartjes. Grappig het plaatje met de tekst erbij.
    De bloemen kaart is ook erg leuk zeg! Leuk dat je meedoet Audrey!

    BeantwoordenVerwijderen